tisdag 24 november 2009

Välkommen till min blogg!

Det här ska bli spännande!

Jag är helt grön vad gäller bloggeri bloggera.
Kanske aningen gammalmodig och otrendig eftersom det senaste väl är att "microblogga" eller "Twittra"?
Men jag läser inget "Twittrande" ej heller "Microbloggar" varför jag väljer att just blogga för jag känner mig hemma i denna värld - som läsare och "bloggföljare" iallafall.

Jag tar med öppna armar emot tips idéer, råd och dåd, eftersom jag egentligen inte kan något om "vett & etikett" i denna BloggVärld.
Men det gäller att leva idag och därför är jag villig att lära mig!

Jag hoppas att min blogg ska hittas av läsare som vill följa oss, mig och stöta och blöta livets prövningar och glädjeämnen.

Även om jag lever med cancenr ständigt närvarande har vi valt livet.
Att Finna glädjeämnen i allt är en strävan och ett måtto vi lever efter.

Lev Väl, hoppas vi ses igen!
Wish Me Luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar