fredag 27 november 2009

"SkelettScint" - stavas det så?

Har funderat de senaste dagarna.

Har funderat på vad det är "utöver det vanliga" som oroa mig.
Som jag skrev tidgiare så är det ju delvis då mycket rädsla kring biverkningarna av nya medicinerna och hur bytet av medicin kommer att påverka cancern.

Inatt när jag låg i sängen kom jag på mig själv att fundera kring kommande skelett scint som Maken ska göra.
Han bad om en remiss till sjukgymnast eftersom han har sådan värk i sin axel.
Direkt började läkaren med en rad frågor och avrundade med att säga:
En sjukgymnast vill inte hjälpa dig innan vi har uteslutit tumörer i skelettet, de kommer kräva en undersökning så det är lika bra vi förekommer det och gör den undersökningen.

Blir GALEN!!! ALLT måste alltid analyserar utifrån cancern. Cancern ska alltid vara med - ÖVERALLT.
Varför kan inte min make ha ont i en axel precis som alla andra?
VARFÖR ska den där J-A cancern nässla sig in överallt och vara det som styr ALLT!

Jag är TOKLIVRÄDD inför denna "scint" och vad den kommer att visa.
Har han tumörer där oxå nu?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar