onsdag 2 december 2009

Hosta

Förkylning med hosta, ingen feber.
Förkylningen är i princip över men hostan..
Den vill inte gå över.

Är det cancern som gör sig påming?

Minns en artikel i tidningen Mama för ganska exakt ett år sedan. Då läste jag om en ung mamma som blivit änka. Hon hade en liten son vars pappa nu var hans skyddsängel.
Hans cancer började med en hosta som inte ville gå över, sedan gick det snabbt...

Näääehe, nu får jag ge mig! Usch vad jag låter j.. pessimistisk. Jag är ju inte sådan!!

Nu måste jag tro på nya medicinen!!
Den börjar på måndag!
Nu hoppas jag på allt gott! Detta kommer att bli vad som behövs för att cancern ska vara förloraren och min make, vi vinnarna!

TÄNK om vi från och med nu kommer få tillhöra dem som får goda, positiva besked! Riktigt goda och bra besked!!! Ja, så ska det bli!!

1 kommentar:

  1. Hoppas också det funkar bra med nya behandlingen! Undrar lite över diagnosen, om du vill berätta?! Hur gamla är barnen?

    SvaraRadera