tisdag 8 december 2009

Dag 2

Lugnet före stormen?

Jag börjar fundera om det är jag som får behandling istället för maken?

Igår när jag läste sagan vid nattningen såg jag dubbelt av trötthet och slumrade till mitt i en mening och ORKADE verkligen inte läsa, förmådde mig inte att hålla ögonen öppna!! Maken hörde mitt sluddrande och kom in och läste istället, jag la mig bredvid och somnade bums. Märkte inte när Maken gick. Klockan var halv sju.

Idag har jag haft fruktansvärd huvudvärk och tröttheten är fortfarande helt otrolig. Dessutom är min mage KATASTROF. Ursäkta ordvalet i det följande... Men jag har sprutlackerat toaletten flera gånger idag. Helt kass är min mage.

Jag förstår ingenting.
Maken kör på som vanligt?!?

Oj vad underligt. Kan det få vara såhär? Snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar