torsdag 8 april 2010

Jag är här, men bloggen har jag inte haft " behov" eller kanske energi av/till. Började denna blogg för att få en ventil att pysa över i, senaste tiden har tillvaron varit fylld av "allt" och även liv varför ventilen fått hålla sig stängd..

Livet rullar.
Maken kör på.
Tycker allt luktar fis, diareer o gaser är vardag..
Livet i magen ger vi en chans och tar emot det med öppna armar om det är meningen.
Vi har alltså tagit ställning och tillåter oss att tro på liv och livets mening.
Det som sker sker. Det sker av en anledning som man tids nog förstår.

Tack alla för fina värmande kommentarer, både publicerade o opublicerade och även mail <3! fantastiskt värmande och stärkande, hoppas jag kan ge något tillbaka, nu, senare eller när du behöver! Tack o kram :).

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni har kommit till ett beslut och att ni är lyckliga i det. En individ skrev en kommentar till mig som löd ungefär : "Allt vänder i April" Ser jag till de besked vi har fått, till det jag läser hos dig och många andra fina, fina så stämmer detta. Hopp, kärlek och massor av värme till dig och de dina. Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till beslutet!! Så underbart!! Blir glad av att ni är modiga mitt i alltihop!

    SvaraRadera